Už krátce před polednem se prostor pod tribunou Městského stadionu Sletiště začínal pozvolna plnit prvními nedočkavci, kteří neváhali na ostrém sluníčku přes hodinu čekat na zahájení předsezónní autogramiády celého rytířského A-týmu.
Podepsat se přišli hráči i trenéři Otakar Vejvoda s Pavlem Skrbkem. Přes hodinu a dvacet minut rozdávali autogramy na donesené fanouškovské předměty i podpisové karty, kterých letos nechal klub pro velký zájem natisknout o sto kusů na hráče více než loni, dohromady 8750, a všechny do jedné si fanoušci odnesli.
Dresy aneb letos převážně v modré
V průběhu autogramiády byly na pódiu představeny dresy na blížící se extraligový ročník. Ty nadále vycházejí ze stejného modelu, který už v uplynulých dvou letech sjednotil vzhled dresů od nejmenších Rytířů po A-tým. Změny se týkají pouze detailů. Na prsou pod límcem přibylo číslo, které usnadní identifikaci hráčů nejen fotografům a novinářům, ale i fanouškům. Designovým doplňkem je pak sublimovaný vzor klubového loga – Rytíře – v pravidelném šachovnicovém rozmístění na ramenou. S dresy se pojí ještě jedna zajímavost.
„Tím, že si před letošním ročníkem mohly týmy samy určit, v jaké sadě budou nastupovat k domácím utkáním, vzniká poměrně výrazná disproporce mezi počtem zápasů, které odehrajeme v modrých a bílých dresech. Kladenští fanoušci si v anketách na Facebooku a Instagramu poměrně jasně odhlasovali, že chtějí jako domácí modrou sadu. Jiné týmy ale budou doma nastupovat ve světlé variantě. Předběžně tak můžeme odhadovat, že Kladno odehraje v modrých dresech až tři čtvrtiny svých utkání v základní části,“ říká tiskový mluvčí Rytířů Jaroslav Keimar.
Nejen nové dresy byly v neděli na Sletišti k zakoupení ve stánku rytířského fanshopu, který nabídl vybrané předměty z klubového katalogu – mimo jiné šály, minidresy nebo hrníčky.
Bavily se i děti, se kterými se ochotně fotil a dováděl maskot. Ten se spolu s hráči Karlem Klikorkou a Denisem Kusým zašel podívat i na malé parkoviště před Sletištěm, kde mladí Rytíři rozbalili hokejovou střelnici a od rána do odpoledních hodin lákali do svých řad malé zájemce. Zatímco děti dováděly, dospělí obdivovali vystavěná vozidla od klubového partnera, kladenského autosalonu Amond.
Prohlédněte si fotogalerii Romana Mareše: