Hokej má v České republice více než stoletou tradici a dlouhodobě patří k divácky nejatraktivnějším sportovním odvětvím. Češi jej považují za svůj nejoblíbenější národní sport a i celosvětově se naše země dlouhodobě řadí mezi hokejové velmoci. Za jeho úspěchem stojí nejen vynikající výkony sportovců, ale také důvěra a podpora jak fanoušků, tak společností, které mu pomáhají udržet pozici národního sportu a zajistit jeho další rozvoj.

„Je pro nás velkou ctí, že jsme se dohodli na tak rozsáhlé a dlouhodobé spolupráci s největším tuzemským obchodním řetězcem společností Kaufland. Ta podpora půjde napříč hokejovým hnutím a projekty, a to minimálně do sezóny 2022/2023 včetně. Je to pro nás současně velký závazek do budoucna. Děkuji společnosti Kaufland za důvěru a těšíme se na rozvíjení naší spolupráce,“ uvádí Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera českého hokeje.

Společnost Kaufland nyní zaujme postavení oficiálního partnera nejen v rámci české hokejové reprezentace a Tipsport extraligy ledního hokeje, ale její logo bude figurovat také v rámci juniorského Mistrovství světa v Třinci a Ostravě, dále v hokejové Síni slávy, v rámci projektu Pojď hrát hokej, univerzitní ligy či třeba ženského hokeje.

Kaufland vnímá spolupráci s Českým hokejem jako jedinečnou příležitost, jak rozvíjet stávající skvělou pověst tohoto sportu ve světě a zároveň podpořit mladé hokejisty a umožnit jim realizaci nejen v hokejovém, ale i v akademickém prostředí. „Na partnerství s Českým hokejem jsme velice hrdí,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí Kauflandu, a doplňuje: „Moc nás těší, že budeme moci podporovat nejen hokejové národní týmy nebo nejvyšší republikovou soutěž, ale také projekty pro děti a mládež, ženský nebo univerzitní hokej.“

Spolupráce s jedničkou mezi tuzemskými obchodními řetězci si váží i prezident Českého hokeje Tomáš Král: „Jsem rád, že mezi námi můžeme přivítat nového, navíc velmi významného a renomovaného partnera. Spolupráce, kterou se společností Kaufland zahajujeme, je skutečně rozsáhlá. Český hokej čeká řada výzev, v nichž chceme uspět, a k tomu potřebujeme i podporu silných partnerů.“

Ambasadorem nového partnerství Kauflandu a Českého hokeje se stal Jaromír Jágr. „Tato nová spolupráce mě těší hned v několika rovinách. Jsem rád, že mohu být ambasadorem, a nejen jako majitele Rytířů mě těší podpora mládežnických kategorií. Sami se aktivně snažíme o nábor nových hráčů a při komunikaci se společností Kaufland jsem cítil důraz na podporu mládeže, což mě velmi oslovilo. Máme stejné hodnotové vnímání v oblasti sportu, a to je důležité,“ oceňuje Jágr spolupráci s Kauflandem.

Se značkou KAUFLAND budou spojena tato oficiální partnerství:

•    Česká hokejová reprezentace mužů A tým

•    Česká hokejová reprezentace žen A tým

•    Tipsport extraliga – nejvyšší hokejová soutěž mužů ČR

•    Univerzitní hokejová liga – nově vzniklá soutěž univerzitních týmů

•    Náborový projekt Pojď hrát hokej

•    Mistrovství světa IIHF juniorů 2020 (MSU20) – od 26. prosince do 5. ledna v Ostravě a Třinci

•    Vyhlášení nejlepších českých hokejistů Zlatá hokejka

•    Hokejista sezóny – zakončení Tipsport extraligy s vyhlášením nejlepších hráčů sezóny

•    Kamenná Síň slávy českého hokeje

O společnosti Kaufland:

Kaufland Česká republika v.o.s. je součástí německé obchodní skupiny Schwarz. Na český trh vstoupil v roce 1998 a v současné době zde provozuje 133 prodejen, dvě logistická centra a vlastní masozávod. V České republice zaměstnává více než 23 500 lidí. Kaufland působí kromě Česka v dalších osmi zemích světa: v Německu, na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rumunsku, Bulharsku, Moldávii a Austrálii. Celkem provozuje více než 1 300 prodejen, masozávody a logistická či distribuční centra. Zaměstnává více než 150 tisíc lidí.