Vyřazení bolí o to víc, že Rytíři dokázali srovnat stav infarktové série z nepříznivého stavu 1:3 na zápasy a měli našlápnuto k velkému obratu. Ten se jim bohužel na Horáckém zimním stadionu dokonat nepodařilo. 

Náš tým měl po celý rok a především v play off skvělou podporu. Že je Kladno stále hokejové město dokazuje návštěvnost, která se na ČEZ stadionu při vrcholu sezony vyšplhala v průměru na 4331 diváků a několikrát bylo úplně nebo téměř vyprodáno.

Celkově navštívilo domácí utkání Rytířů v letošním ročníku WSM ligy bezmála 75 tisíc diváků, fanoušci navíc Rytíře v hojném počtu povzbuzovali i na hřištích soupeřů nebo při sledování internetových přenosů.

Kladenský sen díky neutuchající podpoře našich příznivců a partnerů žije dál...

VY TA PRAVÁ SÍLÁ JSTE, CO NÁS ŽENE DO BOJE!

DĚKUJEME VÁM!

 

Hlavní partneři

SAZKA
Město Kladno
HUAWEI
AUTOCONT
ZAPA Beton
SKUPINA ČEZ
NUTREND
JÁGRTEAM

Partneři

Oáza Kladno
Subterra
ČSAD Kladno
Klenoty AURUM
Alpiq
Atletico
Auto Roch
Sport
DELIKOMAT
FAGERHULT
Dobrý Anděl
Radio RELAX
Kladenský deník
WSM
ZEROSTAV
TOI-TOI
Digital Media
Digital Media
ARTEA
GUZMAN
Bohemia Brokers
STIGA